Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
Logga in
  • StartsidaPil

Reklamation samt anmälan om skada eller brist vid hyrd lokal

Kommunen ansvarar för att den bokade lokalen eller anläggningen och dess utrustning är i sådant skick att den på ett tillfredställande sätt kan avtjäna avsett ändamål. Som kund har du skyldighet att lämna lokalen i sådant skick som anges i hyresreglerna.

Om du som bokat lokal av kommunen uppmärksammar skador eller brister i bokad lokal, eller vill göra en reklamation, fyller du i denna e-tjänst samt bifogar fotodokumentation omedelbart.

Information om hur Lomma kommun behandlar personuppgifter:

lomma.se/personuppgifter

Nästa

Kontakta oss

Telefon: 040-641 10 00
E-post: info@lomma.se

Lomma kommun
234 81 Lomma

Fler kontaktuppgifter







Lomma kommun, ikon